TRIGO aangekondigd als officiële kwaliteitspartner van Toyota

PARIJS--()--TRIGO Group is door Toyota geselecteerd als hun enige leverancier van kwaliteitscontrole, inspectie en beheersactiviteiten.

TRIGO biedt al meer dan 20 jaar kwaliteitsmanagement-oplossingen voor met name de automobiel- en luchtvaartindustrie en wordt nu beschouwd als een van de toonaangevende kwaliteitsaanbieders wereldwijd. Naast de standaard industriële diensten zoals kwaliteitscontrole en -inspectie, biedt TRIGO een volledige reeks diensten aan, waaronder kwaliteitslogistiek, herbewerking, remarketing, auditing en training – die alle fasen van het productieproces bestrijken.

TRIGO is sinds 2001 aanwezig bij Toyota Onnaing met meer dan 40 medewerkers. Door het partnerschap al deze jaren naar een hoger niveau te tillen, heeft TRIGO oplossingen ontwikkeld zoals remarketing van voertuigen of de modernisering van voertuigen en complexe revisieservices.

Aurélie Da Silva
aurelie.dasilva@trigo-group.com