DIMOCO PSP wordt onafhankelijke en gelicentieerde verkoper van Mastercard-verkopers

DIMOCO biedt nu volledige wervingsdiensten aan onder zijn eigen Mastercard-licentie

WENEN--()--DIMOCO Payment Services kondigt vandaag de voltooiing aan van het proces om lid te worden van Mastercard. Als een onafhankelijke en gelicentieerde acceptant voor verkopers, integreert DIMOCO de acceptatie van creditcards en de verwerking van betalingen met één contract, verbinding en afwikkeling. Volgens het tijdschema van het bedrijf is het goedkeuringsproces van het lidmaatschap met andere toonaangevende internationale regelingen aan de gang, en de afronding is te verwachten in het vierde kwartaal van 2019.

Sinds de oprichting in 2016 heeft het in Wenen gevestigde bedrijf zich ontwikkeld tot een PSD2-conforme betalingsinstelling en betalingsdienstaanbieder met een uitgebreid scala aan functies en services.

DIMOCO Corporate Headquarters
Charlotte Newby
+43 1 33 66 888 – 2059
c.newby@dimoco.eu

Release Summary

DIMOCO Payment Services today announces the completion of the process to become a member of Mastercard.

DIMOCO Corporate Headquarters
Charlotte Newby