Battery Ventures verwerft leverancier van productinhoud Solution 1WorldSync

Op cloud-gebaseerde syndicatienetwerk klaar om de footprint van product-content in verschillende sectoren uit te breiden

BOSTON & EWING, NJ & COLOGNE, Duitsland--()--Battery Ventures, een wereldwijd, op technologie gericht beleggingsbedrijf, heeft 1WorldSync Holdings overgenomen, een toonaangevend SaaS-netwerk (Software-as-a-Service) waarmee merken veilig kunnen werken en voortdurend kritieke productgegevens kunnen delen met een gemeenschap van retailers, operatoren en distributeurs in verschillende sectoren, waaronder consumptiegoederen, foodservice, elektronica en gezondheidszorg.

1WorldSync Holdings is opgericht als een joint venture van GS1 US┬« en GS1 Germany GmbH, organisaties die standaarden zetten in de industrie en die zich richten op zichtbaarheid en effici├źntie van de supply chain.

Rebecca Buckman
Battery Ventures