SmartStream publiceert paper waarin het belang wordt benadrukt van het beheren van intraday-liquiditeit om inkomsten te genereren

LONDEN--()--SmartStream Technologies, leverancier van oplossingen voor financiële transactielevenscyclus (TLM®), heeft vandaag een witboek uitgegeven om financiële instellingen te informeren over de regelgevingsdruk die wordt opgelegd aan intraday liquiditeitsvereisten. Dit is inmiddels verdergegaan dan het rapporteren van posities aan het actief beheren en beheersen van de intraday-liquiditeit, in een poging kosten te besparen en de winstgevendheid te vergroten.

Het white paper getiteld: ‘Intraday liquiditeitsbeheer: van een kostenbespreking naar een omzetmogelijkheid‘, onderzoekt de voordelen die financiële instellingen kunnen realiseren wanneer zij intraday-discussies transformeren van operationele lasten naar het toevoegen van echte bedrijfswaarde.

Shamira Alidina, Media Relations Director, Dina Communications
Tel +44 (0) 7801 590718