Spectrum Effect benoemt John Saw tot Raad van Bestuur

SEATTLE--()--Spectrum Effect™, pionier op het gebied van RF-spectrumanalyse, heeft vandaag aangekondigd dat John Saw, CTO van Sprint, wordt benoemd als lid van de Raad van Bestuur van het bedrijf. Saw zal dienen als een onafhankelijke regisseur en neemt zitting naast de huidige bestuursleden Scot Jarvis, Gary Sledge en Bruce Brda.

John Saw, Ph.D., is Chief Technology Officer bij Sprint, verantwoordelijk voor technologieontwikkeling, netwerkplanning, engineering, implementatie en serviceverzekering van het Sprint-netwerk. Voorheen was hij Chief Network Officer. Saw heeft meer dan 20 jaar ervaring in de draadloze industrie. Voor de overname van Clearwire door Sprint was hij CTO van Clearwire Corp, waar hij de visie ontwikkelde om een enorm portfolio rond het mid-bandspectrum op te bouwen - dat is bij uitstek geschikt voor 5G NR. Hij trad als tweede medewerker in dienst bij Clearwire, in 2003, en was van groot belang in het opschalen van de technische expertise en de organisatie van het bedrijf.

Cara Mormino
cara@spectrumeffect.com