Eerste IBC Social Impact Awards viert diversiteit, duurzaamheid & ethisch leiderschap in de sector

LONDEN--()--Het gevoel van sociale verantwoordelijkheid van de sector is sterker dan ooit, bewegingen die opkomen voor diversiteit en inclusiviteit komen in een ongekend tempo op gang en er is een bewuste toename van het aantal bedrijfsinitiatieven die een positieve invloed hebben op de rest van de wereld. Om dit weer te geven, en engagement om verandering in de sector te stimuleren, onderkent IBC voor het eerst sociale verantwoordelijkheid als onderdeel van haar prestigieuze prijzenprogramma met een op zichzelf staande prijs – the Social Impact Award.

De oproep voor inzendingen van dit jaar kreeg een overweldigende respons en met zoveel indrukwekkende en impactvolle projecten die werden ingediend, werden de juryleden aangespoord om drie shortlists op te stellen, waarin initiatieven werden erkend die gericht zijn op diversiteit en inclusiviteit, op het minimaliseren van de impact op het milieu en voor het beste ethische leiderschap. Van elke categorie zal één winnaar worden bekendgemaakt tijdens de IBC Awards Ceremony.

Amy Swallow, Bubble Agency
E: amys@bubbleagency.com