Ontex reageert op recente persspeculatie

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV (BSE:ONTEX) (“Ontex”) nam kennis van recente persspeculatie met betrekking tot een mogelijk overnamebod op Ontex door een derde partij. Hoewel Ontex in de regel niet reageert op marktgeruchten, wenst het duidelijk te stellen dat het niet werd benaderd met betrekking tot enige dergelijke transactie.

Over Ontex
Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via toonaangevende retailermerken.
Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex in 21 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel20 en de STOXX® Europe 600-index.
Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn, Facebook, Instagram en YouTube.

VRAGEN VAN INVESTEERDERS
Philip Ludwig