Bacardi benoemt Tony Latham tot Executive Vice President en Chief Financial Officer

Tony Latham, newly appointed Executive Vice President and CFO, Bacardi (Photo: Business Wire)

HAMILTON, Bermuda--()--Bacardi Limited, het grootste particuliere drankenconcern ter wereld, kondigt vandaag de benoeming van Tony Latham aan als Executive Vice President en Chief Financial Officer. Latham, die zich aansluit bij Bacardi na een dienstverband bij Unilever, zal toezicht houden op alle financiële activiteiten, waaronder de wereldwijde boekhouding, belastingen en treasury, alsmede op het beheer van de omzetgroei en de wereldwijde zakelijke dienstverlening en informatietechnologie. Hij zal deel uitmaken van het Global Leadership Team van de onderneming en rapporteren aan Chief Executive Officer Mahesh Madhavan.

Tijdens zijn dienstverband bij Unilever bekleedde Latham, 47 jaar, diverse senior financiële functies, meest recent als Executive Vice President Finance – Group Performance Management, met wereldwijde verantwoordelijkheid voor toonaangevende operationele financiering in Unilevers drie divisies en acht regio’s.

Andrew Carney
Bacardi Limited