Knopp Biosciences presenteert klinische gegevens voor Dexpramipexol op het elfde tweejaarlijkse symposium van de International Eosinophil Society

Dexpramipexol vertoonde een significante verlaging van de eosinofieleniveaus in bloed en ontstoken weefsels

PITTSBURGH--()--Knopp Biosciences LLC, een particulier geneesmiddelontdekkings- en ontwikkelingsbedrijf dat zich richt op het leveren van baanbrekende behandelingen voor inflammatoire en neurologische ziekten met een hoge onvervulde behoefte, heeft vandaag poster- en mondelinge presentaties over gegevens voor zijn immunologische therapie met kleine moleculen, dexpramipexol, aangekondigd , op het 11e tweejaarlijkse symposium van de International Eosinophil Society dat van 9 tot en met 13 juli in Portland, Oregon wordt gehouden.

Titel van de posterpresentatie: Dexpramipexole Responsiveness is Increased in Eosinophilic Patients
Datum & tijd: 10 juli, 17:00 uur PDT

Mondelinge presentatie titel: Developing Dexpramipexole for the Treatment of Eosinophilic Disorders
Spreker: Calman Prussin, M.D., Vice President, Klinische en Translationele Geneeskunde, Knopp Biosciences