Octapharma presenteert nieuwe gegevens over de voordelen van Nuwiq® bij patiënten met hemofilie A op het congres van de International Society on Thrombosis and Haemostasis (ISTH) 2019

LACHEN, Zwitserland--()--Octapharma kondigde vandaag aan dat nieuwe gegevens over de voordelen van Nuwiq® bij patiënten met hemofilie A werden gepresenteerd tijdens een wetenschappelijk symposium op het 27e ISTH-congres (International Society on Thrombosis and Haemostasis) in Melbourne, Australië. Het symposium, getiteld ‘Conveniently Protecting What Matters: Nuwiq® (Simoctocog Alfa) in PUP’s and Personalised Prophylaxis’, was gericht op de aanpak van enkele van de belangrijkste klinische behoeften van mensen met hemofilie A, en bevatte de definitieve gegevens van de NuProtect Studie in voorheen onbehandelde patiënten (PUP’s), die voor de eerste keer werden gepresenteerd. Het symposium werd voorgezeten door Ellis J. Neufeld (St. Jude Children’s Research Hospital, Memphis, USA).

Octapharma AG
International Business Unit – Haematology