Moody's Analytics wint Enterprise-Wide Stress Testing Product van het Jaar bij Risk Technology Awards

NEW YORK--()--Moody's Analytics, een wereldwijde leverancier van financiële informatie, heeft de Enterprise-Wide Stress Testing Product van het Jaar gewonnen tijdens de 2019 Risk Technology Awards. Het is een van de zes categorieën die zijn gewonnen in de financiële, boekhoudkundige, regelgevende en kredietcategorieën.

Traditioneel vereisen stresstest-oefeningen de deelname van vele groepen binnen een instelling en duurden ze vaak enkele maanden. Tegenwoordig moeten banken sneller kunnen reageren op regelgevings- en managementaanvragen, en moeten ze ook bedrijfswaarde uit de resultaten halen.

Moody's Analytics helpt banken bij het overwinnen van de uitdagingen van stresstests. Onze oplossingen verbeteren de gegevenskwaliteit en -integriteit en maken efficiënt gebruik van investeringen in hulpbronnen en technologie, waarmee we de toonaangevende Moody's Analytics-modelleringskennis leveren.

Justin Bursztein
Moody’s Analytics Communications