MobileIron breidt de Microsoft-integratie uit met ondersteuning voor de Microsoft Intune Device Compliance Service

Gezamenlijke klanten van Microsoft en MobileIron zullen meer mobiele beveiligingsopties hebben met toepassingen zoals Office 365

MOUNTAIN VIEW, Californië--()--MobileIron (NASDAQ:MOBL), het eerste mobile-centric, zero trust security platform in de sector, kondigde aan dat ze hun Microsoft Enterprise Mobility + Security (EMS)-integratie hebben uitgebreid om de Microsoft Intune Device Compliance-service voor Microsoft 365 en andere beheerde apps te ondersteunen. Met deze nieuwe oplossing kunnen de veilige apparaatbeheermogelijkheden van MobileIron gebruikmaken van Microsoft Intune en Azure Active Directory voorwaardelijke toegang tot beveiligde applicaties zoals Office 365.

Klanten die al gebruik maken van Microsoft 365 of Microsoft Enterprise Mobility + Security zullen nu kunnen profiteren van MobileIron’s robuuste aanbod voor apparaatbeheer als aanvulling op Conditional Access van Microsoft. MobileIron zal integreren met de Microsoft Intune Device Compliance Service om ervoor te zorgen dat alleen vertrouwde en compatibele apparaten toegang hebben tot Microsoft 365-toepassingen.

Media contact:
Jenny Pfleiderer