Elektroneum belangrijke update maakt van ETN ‘s werelds veiligste gedecentraliseerde en milieuvriendelijkste crypto ter wereld en verlaagt blok rewards met 75%

• CEO Richard Ells zegt dat de disruptieve software-update een transformerende tweede helft van 2019 voor Electroneum zal ontsluiten.
  • Electroneum sluit zich aan bij IBM en Facebook bij de lancering van een nieuw type open ledger dat bedacht is als Moderated Blockchain.
  • Electroneum’s ETN-cryptocratie wordt steeds aantrekkelijker voor zowel het bedrijfsleven als de overheid, waardoor de weg wordt vrijgemaakt voor partnerschappen die het leven van velen helpen verbeteren en tegelijkertijd het voortouw nemen in duurzaamheid.

LONDEN--()--Electroneum heeft zich sinds de lancering van zijn zeer succesvolle ICO in september 2017 gefocust op de vooruitgang en het opvallen in de cryptografische ruimte en daarbuiten door middel van technologisch disruptieve ontwikkelingen. Als gevolg van de niet aflatende creativiteit van het getalenteerde technische team is de tijd gekomen voor een nieuwe transformationele software-update. En omdat de update Electroneum’s nieuwe Moderated Blockchain (een soort toegestane blokketen) op hetzelfde niveau plaatst als IBM’s Hyperledger en Facebook’s aangekondigde Libra network, maakt het hun cryptocratie, ETN, een van de veiligste en milieuvriendelijkste ter wereld.

Olivier Acuna
olivier.acuna@electroneum.com