Vittorio Colao wordt Special Advisor bij General Atlantic

LONDEN & NEW YORK--()--General Atlantic, een toonaangevende wereldwijde groeiaandelenfirma, kondigde vandaag aan dat Vittorio Colao is toegetreden tot het bedrijf als Special Advisor. De heer Colao, voormalig Group Chief Executive van het internationale communicatiebedrijf Vodafone Group Plc, zal General Atlantic en zijn portefeuillebedrijven adviseren bij de uitvoering van de wereldwijde groeiinvesteringsstrategie.

Gedurende zijn dienstverband van ruim 20 jaar bij Vodafone Group, waarvan 10 jaar als Group Chief Executive, bekleedde de heer Colao talrijke leidinggevende functies en leidde hij de aanzienlijke groei van het bedrijf tot een van de grootste telecommunicatieconcerns ter wereld. Hij speelde een centrale rol in de overgang van Vodafone van een consumentgerichte mobiele operator naar een geïntegreerd communicatiebedrijf, waardoor het bedrijf in 10 jaar tijd 150 miljard euro investeerde.

Mary Armstrong / Emily Japlon
media@generalatlantic.com