Temenos erkend als leider op het gebied van digitaal bankieren in het verslag van gerenommeerd analistenhuis

‘Temenos is een goede keuze voor banken die op zoek zijn naar state-of-the-art zakelijke mogelijkheden, toekomstgerichte infrastructuur en een verkoper die bereid is om samen met hen te ontwerpen’, aldus het rapport.

GENÈVE--()--Forrester heeft Temenos (SIX : TEMN), het softwarebedrijf voor banken, erkend als een leider in zijn prestigieuze digitale bankverslag, The Forrester Wave™: Digital Banking Engagement Platforms, Q3 2019. Temenos werd geciteerd voor zijn “overtuigend brede kant-en-klare mogelijkheden voor de ondersteuning van kanaalspecifieke retail-, business- en corporate banking”.

Jost Hoppermann, Vice President en Principal Analyst, Forrester, schreef in het rapport: “Temenos overtuigt met rijke bancaire capaciteiten en architectuur […] De capaciteiten van Avoka, dat in 2018 werd overgenomen, en Temenos Infinity, dat eerder in 2019 werd aangekondigd en zich richtte op verkoopondersteuning, zijn beide kernelementen van de DBEP. Temenos heeft ook een wereldwijde go-to-market-benadering voor zijn DBEP.”

Jessica Wolfe
Temenos Global Public Relations