VertiGIS blijft groeien met de acquisitie van SynerGIS GIS en FM-oplossingen

MÜNCHEN--()--VertiGIS maakt vandaag de voltooide overname bekend van SynerGIS GIS & FM Solutions GmbH, gevestigd in Innsbruck, Oostenrijk. SynerGIS GIS & FM Solutions ontwikkelt software voor geografische informatiesystemen (GIS) voor een groot aantal marktsegmenten, waaronder lokale en regionale overheden, nutsbedrijven, exploratie en industrie. SynerGIS GIS & FM Solutions wordt officieel lid van de AED-SICAD-businessunit van VertiGIS, en dat na meer dan tien jaar bestaande commerciële samenwerking via hun gedeelde dochteronderneming, AED-SYNERGIS. SynerGIS & FM Solutions en AED-SYNERGIS maken nu deel uit van de groep DACH solutions van VertiGIS, die bestaat uit AED-SICAD, Geocom en Dynamic Design.

Dr. Holger Schade, CEO – AED-SICAD GmbH
Website: www.aed-sicad.com