De consument voorop: een nieuw tijdperk binnen de media, bij IBC2019

LONDEN--()--IBC2019 is verheugd nieuwe, uitdagende, stimulerende en ontwrichtende conferenties te presenteren en tijdig technologische debatten aan te gaan die de meest invloedrijke media-, entertainment- en technologiegebeurtenissen in de branche moeten aanwakkeren. Nu de conferentie- en beursdatums zijn uitgelijnd, zullen alle aanwezigen inspiratie opdoen in IBC’s conferentie van wereldklasse, die dit jaar het volgende thema kent: Consumers First: A New Era in Media.

IBC’s Content Steering Group (CSG), een verzameling van industrie-experts en ‘thought leaders’ uit diverse bedrijfstakken, verenigd door IBC, zijn de drijvende kracht achter de conferentie van dit jaar en bepalen de agenda voor een boeiend evenementprogramma dat de grootste kansen en uitdagingen aangaat waar de industrie voor staat.

Amy Swallow, Bubble Agency
E: amys@bubbleagency.com