IBC2019: shortlist Innovation Awards aangekondigd

LONDON--()--Van 6K tot holografische projectie en van esports tot het FIFA Wereldkampioenschap: de 10 IBC Innovation Awards-finalisten van dit jaar laten een duidelijke trend zien richting mondiale samenwerking en opmerkelijke vooruitgang bij het brengen van nieuwe betrokkenheid bij content.

De juryleden van de Innovation Awards vertegenwoordigen het allerbeste als het gaat om technische uitmuntendheid en streven naar echte voordelen voor zowel producenten als kijkers. Ze waren “verbluft door de reeks fantasierijke projecten die werden ingediend en hadden enkele heel moeilijke beslissingen te nemen”, zei Michael Lumley, voorzitter van de internationale jury. jury.

“Hoewel we nooit op zoek zijn naar een thema in onze lijst met finalisten, weerspiegelt de shortlist meestal de bredere sector,” voegde Lumley eraan toe.

For further information, please contact:
Amy Swallow, Bubble Agency
E: amys@bubbleagency.com
T: +44 7872 831167

For further information, please contact:
Amy Swallow, Bubble Agency
E: amys@bubbleagency.com