NTT en A.S.O. gaan via nieuw technologie-akkoord door met het transformeren en ontwikkelen van de ervaring van fans van de Tour de France

Het onlangs gelanceerde, toonaangevende technologiebedrijf NTT verlengt wereldwijd partnerschap uit tot 2024

LONDEN & PARIJS--()--NTT (NTT Ltd.), een onlangs gelanceerde, wereldwijde leverancier van wereldwijde technologiediensten en Amaury Sport Organization (ASO), de organisator van de Tour de France, hebben hun samenwerking, die door Dimension Data in 2015 werd geïnitieerd, verlengd tot 2024. De verlenging van de overeenkomst stelt NTT in staat om innovaties te blijven bieden om zowel de kijkervaring te verbeteren als een geheel nieuwe generatie digitaal onderlegde fans aan te trekken.

NTT en A.S.O. nemen nu vijf jaar het voortouw bij het gebruik van geavanceerde technologie bij het fietsen, en laten zien hoe het gebruik van gegevens echt een revolutie teweeg kan brengen in de ervaring van fans van de sport.

Media Enquiries:
NTT
Stephanie Ross
Media Relations Manager (Group)
T: +44 (0)1252 779 122
M: +44 (0)783 336 2911
E: stephanie.ross@global.ntt

Amaury Sport Organisation
Baptiste Ollier
Press Officer - Cycling
Tel: +33 (0) 1 41 33 17 14
Port: +33 (0) 6 40 16 67 67