‘Tap to pay’ scoort voor Visa en voor de fans bij de FIFA Women’s World Cup France 2019™

Tijdens de groepsfase werd meer dan de helft van alle aankopen in het stadion gedaan met contactloze betaaltechnologie

Visumgegevens – verstrekt door Natixis Payments – toont aan dat fans uit Frankrijk in totaal het meest hebben uitgegeven, gevolgd door de fans uit de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk; Japanse fans hebben het meest uitgegeven aan individuele aankopen

PARIS--()--Visa (NYSE: V), de officiële FIFA-partner aangaande betaaldiensten, publiceerde vandaag een analyse van de uitgaven tijdens de groepsfase (van 7 juni tot 20 juni) van de FIFA Women’s World Cup France 2019™. Uit de resultaten bleek dat fans in de negen officiële stadions door heel Frankrijk bij meer dan de helft (51%) van de aankopen contactloos betaalden. Daartoe behoren contactloze kaarten, smartphones, op betaling toegankelijke polsbandjes en draagbare technologie.

Visa Inc.
Sheerin Salimi