Tradeweb introduceert ‘price streams’ en de iDeal messaging tool voor investeerders in Bond Connect

LONDON--()--Tradeweb Markets Inc. (Nasdaq: TW), een toonaangevende wereldwijde operator van elektronische markten voor tarieven, kredieten, aandelen en geld, heeft een aantal nieuwe functies geïntroduceerd om de toegang van offshore-investeerders tot de Chinese Interbancaire Obligatiemarkt (CIBM) verder te optimaliseren. De lancering van prijzen voor dealerstreaming en iDeal – de berichtentool die werd ontwikkeld door het China Foreign Exchange Trade System (CFETS) – op Tradeweb, werd aangekondigd tijdens de Bond Connect Anniversary Summit in Hong Kong vandaag.

“Naast pre-trade toewijzing, profiteren klanten van Chinese obligaties op Tradeweb van een verbeterd overzicht van de prijzen, toegang tot een diepe pool van liquiditeit en operationele efficiëntie dankzij end-to-end elektronische workflows”, aldus Lee Olesky, CEO van Tradeweb Markets.

Susan Bennett
Susan.Bennett@tradeweb.com