Nieuwe CTO moet techaanbod OAG doorontwikkelen en opschalen

Nick Dearden, Chief Technology Officer, OAG (Photo: Business Wire)

LONDON--()--OAG, ‘s werelds toonaangevende leverancier van reisgegevens, is verheugd Nick Dearden te verwelkomen als Chief Technology Officer. Hij start per augustus 2019.

Recentelijk leidde Nick bij Velocix, een toonaangevende leverancier van content delivery-oplossingen, de cloud-transformatiestrategie om het toch al marktleidende IPTV-technologieaanbod te verbeteren.

Met een bewezen staat van dienst bij toonaangevende, bekroonde technische teams en rond het leveren van toonaangevende producten aan softwarebedrijven op het gebied van reizen, eCommerce, telecom en meer, zal Nick de OAG-technologiestrategie leiden, met een sterke focus op het gebruik van opkomende technologie om producten en diensten voor klanten te verbeteren.

Media:
Caroline Mather