Tradeshift lægger betaling over til business-teams med Tradeshift Go 2.0

Mere end 40 % af Tradeshifts kunder bruger nu Go 2.0, hvilket gør dem i stand til at lade medarbejdere operere kommercielt på tværs af deres organisationer

The Dashboard in Tradeshift Go allows budget owners to track team activity and spend against budgets in real time and to drill down into all spending. (Graphic: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--Tradeshift, der er førende indenfor forsyningskædebetalinger og markeder, annoncerede i dag den nye teamversion af Tradeshift Go, et betalingsprodukt, der øger indsigten i medarbejderes forbrug af midler. Ledere har nu muligheden for at uddelegere betalingsevne til alle medarbejdere i deres teams med virtuelle kreditkort on-demand.

Relativt små indkøb, som medarbejdere foretager, er en udfordring for selskaber af to grunde: Først og fremmest skaber sådanne indkøb ekstra arbejde og forsinkelser for ledelsen, når der skal oprettes en købsordre og en faktura til hver enkelt lille køb, hvilket standardindkøbsproceduren ikke er designet til. For det andet kan det være vanskeligt at holde øje med andre betalingsprodukter på markedet, hvilket medfører udgifter, uden det er forretningsmæssigt retfærdiggjort. Tradeshift Go løser disse udfordringer ved at gøre virtuelle kort lettere at bruge, styre og overvåge. De nye teambaserede værktøjer sparer tid og ekstra besvær for både ledere og medarbejdere.

Gammeldags købsprocedurer skaber ofte forsinkelser i betalingsprocessen, tvinger medarbejdere til at købe direkte og føre udgiftsbilag for pågældende indkøb, når det kommer til hasteindkøb. Tradeshift Go er en godkendt kreditkortløsning, der sætter fokus på medarbejderudgifter og fjerner back office-processer for små indkøb, såsom tid brugt på at evaluere og godkende købsordrer, fakturaer og vedligeholde leverandørdata.

Indkøbspolitikker har normalt været baseret på en model, hvor udvalgte medarbejdere af sikkerhedshensyn har adgang til et virksomhedskort eller p-kort”, siger Sarika Garg, Chief Strategy Officer hos Tradeshift. “Tradeshift Go gør det mere ensartet for business-teams, således at enhver medarbejder har adgang til autoriserede betalinger”.

Det er unødvendigt komplekst at håndtere organisationsudgifter udover indkøb, der er afgørende for virksomheden, når man tager i betragtning, at over 90 % af de leverandører, som en indkøbsprofessionel håndterer, ligger ud over indkøbsafdelingens primære katalogiserede systemer. Tradeshift Go uddelegerer styring af indkøbsbeslutninger til budgetansvarlige, samtidig med at organisationens gennemsigtighed bibeholdes. Teams undgår stopklodser, når der er mulighed for at tilbyde enhver medarbejder adgang til et intuitivt godkendelses-workflow indenfor virksomheders indkøbsmiljøer, og de kan i stedet bevare deres fokus på at fremme forretningsmålene.

Besøg: https://tradeshift.com/go for at få flere oplysninger om Tradeshift Go

Om Tradeshift

Tradeshift fremmer nytænkning indenfor forsyningskæden i den digitalt forbundne økonomi. Som førende indenfor forsyningskædebetalinger og markeder hjælper virksomheden indkøbere og leverandører med at digitalisere deres handelstransaktioner, samarbejde om alle processer og forbinde til enhver forsyningskæde-app. Mere end halvanden million virksomheder i 190 lande stoler på Tradeshift i behandlingen af mere end en halv trillion USD i transaktionsværdi, hvilket gør det til verdens største forretningsnetværk for køb og salg. Se handel for alle på tradeshift.com

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Dave Pedersen
Dave.Pedersen@tradeshift.com