HCL Technologies kondigt de sluiting van de acquisitie van bepaalde IBM-producten aan

Bedrijf lanceert HCL Software Business Unit om het aanbod van bedrijfssoftware te beheren

NEW YORK & NOIDA, India--()--HCL Technologies (HCL), een toonaangevend wereldwijd technologiebedrijf, heeft vandaag de officiële sluiting eind juni 2019 van de eerder aangekondigde acquisitie van een selecte groep IBM-producten voor beveiliging, marketing, handel en digitale oplossingen bevestigd. Als onderdeel van de afronding van de deal neemt HCL de volledige verantwoordelijkheid op zich voor onderzoek en ontwikkeling, verkoop, marketing, levering en ondersteuning voor AppScan, BigFix, Commerce, Connections, Digital Experience (Portal and Content Manager), Notes Domino, en Unica.

HCL introduceert ook formeel HCL Software, een nieuwe divisie die deze bedrijfssoftwareproductbusiness zal beheren en aan de vraag van klanten zal voldoen.

HCL Technologies

Anne Coyle, US