Pacific Drilling sluit zich aan bij de Russell 2000 Index

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD), een van ‘s werelds grootste aannemers van diepzeeboringen, kondigde vandaag aan dat het is toegevoegd aan de Russell 2000® Index, een subdivisie van de Russell 3000® Index. De opname van het bedrijf werd effectief aan het einde van de jaarlijkse reconstructie van de Russell US Indexes op 28 juni 2019.

“Pacific Drilling is blij met de opname in de Russell 2000 Index en de toegenomen zichtbaarheid onder de investeringsgemeenschap die dit onderscheid met zich meebrengt,” zegt Bernie Wolford, CEO van Pacific Drilling.

De Russell 2000 Index is een beursindex die de prestaties meet van ongeveer 2.000 small-cap Amerikaanse aandelenbedrijven in de Russell 3000 Index, een grotere index die bestaat uit 3.000 van de grootste beursgenoteerde bedrijven die bijna 98 procent van de belegbare Amerikaanse aandelenmarkt vertegenwoordigen.

Amy Roddy
Pacific Drilling S.A.