Weir Flow Control wordt Trillium Flow Technologies na verkoopvoltooiing met First Reserve

Alle producten en diensten blijven ongewijzigd na de verkoop

HOUSTON--()--Trillium Flow Technologies (“Trillium”), voorheen Weir Flow Control (“WFC”), kondigde vandaag de afronding aan van zijn verkoop van The Weir Group PLC (“Weir”) aan First Reserve, een vooraanstaand wereldwijd investeringsvennootschap met een private equity, exclusief gericht op energie. De verkoop aan First Reserve werd aangekondigd in februari 2019.

Trillium Flow Technologies zal bestaan ​​uit dezelfde 15 gevestigde wereldwijde pomp- en klepmerken voor de energievoorziening, de sectoren olie en gas, water- en afvalwater, mijnbouw en industrie. Deze omvatten: Sarasin-RSBD™, Blakeborough®, Atwood & Morrill®, Hopkinsons®, SEBIM™, BDK™, Batley Valve®, AutoTork™ en Tricentric® voor kleppen, en Gabbionetta™, WSP™, WEMCO®, Roto- Jet®, Floway® en Beggeman® voor pompen.

For media inquiries regarding Trillium, please contact:
Kevin Courser
Galtway Marketing
844.425.8929
kcourser@galtwaymarketing.com

For media inquiries regarding First Reserve, please contact:
Jonathan Keehner / Julie Oakes
Joele Frank, Wilkinson Brimmer Katcher
212.355.4449
joakes@joelefrank.com

For media inquiries regarding Trillium, please contact:
Kevin Courser