PHC Holdings voltooit de overname van Anatomical Pathology Business van Thermo Fisher Scientific

TOKIO--()--PHC Holdings Corporation (hoofdkantoor: Tokio, Japan, hierna PHCHD) kondigde vandaag de voltooiing aan van de overname van Anatomical Pathology business van Thermo Fisher Scientific Inc. (NYSE: TMO, hierna Thermo Fisher) voor ongeveer 1,14 miljard US$.

De overgenomen Anatomical Pathology business zal opereren als een nieuw stand-alone bedrijf, genaamd Epredia, dat zal blijven fungeren als een toonaangevende wereldwijde leverancier van uitgebreide oplossingen op het gebied van anatomische pathologie, inclusief microscoopglaasjes, instrumenten en verbruiksartikelen.

PHCHD is een wereldwijd opererend gezondheidszorgbedrijf dat producten en diensten met toegevoegde waarde aanbiedt op het gebied van diabeteszorg, diagnostiek, life sciences en IT voor de gezondheidszorg.

Media Contact:
Masayo Okada