Mobidiag ondertekent exclusieve overeenkomst met Pro Med Diagnostics voor de distributie van Amplidiag® en Novodiag® Diagnostic Solutions in Afrika

Overeenkomst ondertekend voor Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe, Swaziland, Swaziland, Lesotho, Malawi, Kenia, Oeganda

ESPOO, Finland--()--Mobidiag Ltd., een commercieel bedrijf voor moleculaire diagnostiek dat zich richt op de verspreiding van antimicrobiële resistentie, kondigt vandaag aan dat het een exclusieve overeenkomst heeft getekend met Pro Med Diagnostics voor de distributie van zijn Amplidiag® en Novodiag® producten in Afrikaanse landen waaronder Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe, Swaziland, Lesotho, Malawi, Kenia en Oeganda.

Tuomas Tenkanen, CEO van Mobidiag, zei: “We zijn verheugd om onze commerciële voetafdruk verder uit te breiden naar Afrika, dat een snel groeiende markt voor diagnostische producten met een enorm groeipotentieel vertegenwoordigt.”

Mobidiag
Dorothee Allard