Het beste bedrijf achter automatische deviezenwisselmachines, ActPro uit Japan, start wereldwijd met het aanbieden van franchises

SMART EXCHANGE (Photo: Business Wire)

TOKYO--()--ActPro Co., Ltd. heeft een wereldwijde werving van franchisenemers van “SMART EXCHANGE” gelanceerd, een automatische wisselcentrale voor 12 verschillende valuta’s.

“SMART EXCHANGE” is gemaakt in Japan en is van ‘s werelds hoogste kwaliteit. De machines ondergingen herhaaldelijke bewegingstesten door zeer bekwame Japanse ingenieurs.

Het belangrijkste voordeel van de machine: “vervalsing van afschriften en rekeningen” (Engels: Counterfeit Bill Discrimination), wat een groot verlies aan kansen veroorzaakt, kan automatisch worden afgehandeld in het wisselkantoor, waardoor “automatisering van de werking van de winkel” en “langdurig zakendoen” mogelijk wordt dankzij onbemande activiteiten.

Deek Suzuki
Overseas Partner Development Department