Andersen-navnet debuterer i Kuwait

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global meddelte i dag, at et af de førende revisionsfirmaer i Kuwait debuterer med Andersen-navnet, og udvider dermed Andersen Globals tilstedeværelse i Mellemøsten. Causeway Company For Financial Management Consulting W.L.L. in Kuwait bliver nu Andersen Tax in Kuwait.

Firmaet sluttede sig til Andersen Global som et samarbejdsfirma sidste år og bliver nu et fuldbyrdet medlemsfirma i den internationale sammenslutning. Andersen Tax in Kuwait vil fortsætte med at levere regnskabstjenester og sekretariatstjenester til enkeltpersoner og virksomheder i en bred vifte af brancher.

“Vi har en fælles dedikation til at imødekomme vores kunders behov, og siden vi blev et samarbejdsfirma, fik vi en påskønnelse for den måde, hvorpå eksperterne hos medlems- og samarbejdsfirmaerne i Andersen Global vokser sammen som organisation. Vi forstår indvirkningen af at arbejde med ligesindede enkeltpersoner over hele kloden, med hvem vi deler en forpligtelse til at levere perfekt service internationalt”, sagde den administrerende direktør for Andersen Tax in Kuwait.

“Kuwait er et vigtigt marked for vores kunder, da det større Mellemøsten, dets økonomi og udviklingen af skattepolitikker fortsætter med at udvide sig,” sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen Tax LLC. “De vil se Andersen-navnet i Kuwait og vide, at det er synonymt med gennemsigtighed, ledelse og integritet.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Andersen Global blev etableret af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC i 2013 og har nu over 4.500 eksperter verden over og er repræsenteret på mere end 144 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Tax