Uit sentimentonderzoek onder leveranciers door Taulia blijkt dat 62% van de leveranciers nu graag vervroegde betaling heeft – dat is meer dan de 54% uit 2016

Nieuwe leveranciersenquête identificeert lacunes in de kasstroom en voorspelbaarheid van betalingen als de belangrijkste redenen om vroeg betaald te willen worden

• Uit een leveranciersonderzoek van Taulia bleek dat 62% van de leveranciers interesse heeft in vroegtijdige betaling.
  • 39% van de leveranciers wordt te laat betaald door hun klanten.
  • 95% beoordeelde Taulia positief rond de bruikbaarheid.
  • Bijna 20.000 leveranciers wereldwijd hebben aan het onderzoek meegedaan

SAN FRANCISCO--()--Meer dan 62% van de leveranciers is nu geïnteresseerd in het ontvangen van vervroegde betaling van hun klanten, tegen 54% in 2016. Dat blijkt uit een nieuw leveranciersonderzoek van Taudia, de toonaangevende leverancier van bedrijfskapitaaloplossingen.

De enquête, die werd uitgevoerd in het vierde kwartaal van 2018, peilde de mening van meer dan 18.500 leveranciers rond het Taulia-netwerk. Leveranciers – variërend van grote multinationals tot kleine MKB’s – werden gevraagd naar een reeks onderwerpen, van vroege betalingen tot werkkapitaaluitdagingen.

Juhie Kapoor
Director of Content and Communications