BOC Group kondigt de release aan van ADONIS NP 7.1 - een nieuw tijdperk van gebruikersinclusie, insights en BPM Experience

Met het baanbrekende Process Insights Dashboard en een unieke reeks toegankelijkheidsfuncties is deze versie van ADONIS NP de meest intuïtieve, gebruikersgerichte en krachtige versie ooit!

PARIJS--()--Vandaag heeft BOC Group de nieuwste versie van zijn revolutionaire BPM-suite, ADONIS NP 7.1, uitgebracht. De nieuwe versie is met name gericht op het verrijken van de ADONIS NP-ervaring voor elke gebruiker. Transparantie, eenvoud en openheid bleven de kern van het ontwerp. En de belangrijkste functie van deze uitgave, het Process Insights-dashboard, is daar een directe belichaming van, met zijn krachtige visualisatie en representatie van alle belangrijke procesbeheersinformatie.

Tobias Rausch, productmanager van ADONIS NP, geeft uitleg:

"We hebben het Insights Dashboard zorgvuldig ontworpen op een manier waarop we met één klik toegang krijgen tot alles wat u zou moeten weten over uw processen - van proceshiërarchie, verantwoordelijke rollen, inputs en outputs, tot IT, risico's, KPI's, evenals snelkoppelingen naar analyses en rapporten".

BOC Information Technologies Consulting GmbH
Marina Vial