Modern Governance 4.0: global compliance is nu geïntegreerd in een wereldwijd toonaangevend platform

Diligent heeft de Blueprint OneWorld-brancheleidende beheerapplicatie geïntegreerd, die wereldwijd een enkele, samengevoegde bron van kennis rond ‘compliance’ biedt

NEW YORK--()--Met de tweede belangrijke productaankondiging van deze week introduceerde Diligent vandaag de integratie van zijn vertrouwde beheertechnologie in de Governance Cloud, inclusief nieuwe krachtige rapportage- en dashboardfunctionaliteit. Diligent Entities, voorheen Blueprint OneWorld, verbetert de transparantie aanzienlijk en verlaagt de lasten en risico’s voor het beheer van dochterondernemingen en andere entiteiten in een snelle, digitale omgeving. Deze lancering maakt Diligent de eerste in zijn soort in het bieden van een ​​holistisch technologieplatform dat modern bestuur kan vormgeven en leiding en bestuur de meest effectieve tools kan bieden – van een forum voor het beveiligen van bestandsdeling tot compliance met entiteiten – en dat bovendien allemaal op één plek.

Diligent Corporation
Greg Nyhan, 646-215-6884