GSMA maakt de winnaars bekend van de 2019 Asia Mobile Awards

SHANGHAI--()--De GSMA heeft de winnaars van de 2019 Asia Mobile Awards (AMO Awards) bekendgemaakt. De prijzen werden gepresenteerd tijdens de AMO Awards Ceremony and Networking Reception op MWC19 Shanghai. De awards eren de belangrijkste prestaties en innovaties in de mobiele industrie in de regio Azië-Pacific.

“We feliciteren alle winnaars en genomineerden van de Asia Mobile Awards hier op MWC19 Shanghai”, aldus John Hoffman, CEO van GSMA Ltd. “De AMO Awards erkennen de meest innovatieve mobiele technologieën, producten en diensten, en tonen tegelijkertijd de positieve kanten van mobiele apparaten voor particulieren, bedrijven en de maatschappij in de regio Azië-Pacific. We danken al onze nieuwkomers, juryleden en partners voor de ondersteuning van de Asia Mobile Awards 2019.”

For the GSMA
April Tsui