myPOS Opent eerste winkel in België

LONDON--()--myPOS, een toonaangevende Europese betalingsprovider, opent een winkel in Antwerpen, in België, vier jaar nadat in het land de omni-channel betalingsoplossing voor kleine bedrijven werd geïntroduceerd. De betaalprovider versterkt met de stap zijn aanwezigheid in België en komt dichter bij de klanten te staan

“We zijn erg blij dat we Belgische kmo’s en onafhankelijke professionals een betrouwbaar, modern en flexibel alternatief kunnen bieden voor de bestaande zakelijke betalingsoplossingen.” – zegt Christo Georgiev, oprichter van myPOS – “Hiermee kunnen ze niet alleen alle populaire creditcards en betaalpassen accepteren, maar ook de favoriete betaalmethode van België – Bancontact Payconiq – tegen speciale tarieven aanbieden.”

Media contacts
Irina Stefanova, PR Manager