Moody's Analytics CreditLens™-oplossing in gebruik genomen door meer dan 100 bedrijven

NEW YORK--()--Moody's Analytics, een toonaangevende leverancier van financiële informatie, heeft vandaag aangekondigd dat de CreditLens credit-lifecycle-management-oplossing sinds de lancering is overgenomen door meer dan 100 bedrijven.

Doordat het is gebouwd op de nieuwste cloudgebaseerde technologie, helpt het CreditLens-platform bedrijven hun commerciële kredietprocessen digitaal te transformeren om sneller en beter geïnformeerde beslissingen te kunnen nemen. Het platform maakt gebruik van de nieuwste AI- en machine learning-technologie om procesautomatisering te vergemakkelijken en klanten te helpen de efficiëntie te verbeteren, fouten te verminderen en workflows te stroomlijnen.

"We zijn vereerd dat onze klanten de CreditLens-oplossing hebben omarmd en ons in staat hebben gesteld deze mijlpaal te bereiken", aldus Annie Choi, Senior Director bij Moody's Analytics.