I Squared Capital verkoopt Cube Hydro aan Ontario Power Generation

MIAMI--()--I Squared Capital heeft vandaag via haar ISQ Global Infrastructure Fund I bekendgemaakt dat het een overeenkomst heeft bereikt om zijn waterkrachtplatform, Cube Hydro Partners, en zijn dochteronderneming Helix Partners (tezamen Cube Hydro) te verkopen aan Ontario Power Generation (OPG), via haar Amerikaanse waterkrachtcentrale. Cube Hydro bezit 385 megawatt aan waterkrachtcapaciteit op tien riviersystemen in vijf staten, met 19 kleine tot middelgrote waterkrachtcentrales.

“Dit is de derde realisatie van het portfolio in de afgelopen twaalf maanden op basis van de I Squared Capital-platformbenadering, met een totaal van meer dan 2,8 miljard dollar aan gerealiseerde bedrijfswaarde”, aldus Sadek Wahba, Chairman en Managing Partner van I Squared Capital.

Andreas Moon, Managing Director and Head of Investor Relations
+1 (786) 693-5799 | andreas.moon@isquaredcapital.com