Resultaten van de marktclassificatiebeoordeling van MSCI 2019

MSCI zal de MSCI Koeweit-index naar de status van opkomende markten opnieuw classificeren, afhankelijk van de beschikbaarheid van omnibus-rekeningstructuren en dezelfde cross-trades van het nationale beleggersnummer (NIN) voor internationale investeerders

MSCI zal rondvragen over de mogelijke herclassificatie van de MSCI Iceland-index naar de status van grensmarkten

LONDON--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van kritieke beslissingsondersteunende tools en diensten voor de wereldwijde investeringsgemeenschap, kondigt vandaag aan dat het de MSCI Koeweit-index zal herclassificeren naar de status van opkomende markten, behoudens omnibus rekeningstructuren en dezelfde NIN-transacties (National Investor Number). Ze worden vóór eind november 2019 beschikbaar gesteld voor internationale institutionele beleggers. MSCI deelt de definitieve uitkomst vóór 31 december 2019 mee.

Media Inquiries
PR@msci.com
Sam Wang +1 212 804 5244

Melanie Blanco +1 212 981 1049