MATRIXX Software sluit zich aan bij Linux Foundation Networking om de volgende generatie telco-services te bevorderen

SARATOGA, Californië--()--MATRIXX Software, een innovatiecentrum dat zich inzet voor de transformatie van wereldwijde handel, heeft vandaag aangekondigd dat het als zilveren lid is toegetreden tot Linux Foundation Networking (LFN). MATRIXX neemt deel aan de programma’s van de stichting om begeleiding te bieden bij het bevorderen van een nieuwe generatie diensten, geïnspireerd door best practices op internet.

Met meer dan 100 leden zet LFN zijn wereldwijde groei voort voor een versnelde ontwikkeling en toepassing van open source en op open standaarden gebaseerde netwerktechnologieën. De Linux Foundation ondersteunt de creatie van duurzame open source-ecosystemen door financiële en intellectuele middelen, infrastructuur, diensten, evenementen en training aan te bieden.

Mercury Global Partners for MATRIXX Software
Natalee Gibson, Managing Director