Modern Governance 3.0: modern bestuur strekt zich verder dan de directiekamer uit om beveiligd delen van bestanden en samenwerking met auditors, regulators en andere derden mogelijk te maken

Diligent kondigt de integratie aan van Brainloop-technologie om Secure File Sharing en Meeting Workflow voor zijn klanten aan te bieden – waaronder meer dan 50 procent van de Fortune 1000

NEW YORK--()--In zijn volgende belangrijke uitbreiding ter ondersteuning van modern bestuur, heeft Diligent vandaag de lancering aangekondigd van Secure File Sharing en Secure Meeting Workflow-applicaties, als onderdeel van de Diligent Governance Cloud. Deze baanbrekende applicaties maken een volledig veilige samenwerking mogelijk, niet alleen tussen bestuursleden en leidinggevenden, maar ze reiken ook verder dan de directiekamer, naar auditors, toezichthouders en andere belangrijke belanghebbenden van derde partijen. Dit verhoogt de lat voor beveiliging en informatiebeheer voor organisaties die actief zijn in dit digitale, mobiele en sociale tijdperk aanzienlijk.

Diligent Corporation
Greg Nyhan, 646-215-6884