Avioq kondigt CE Mark en de Europese lancering van VioOne hiv-profiel Supplemental Assay aan

RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C.--()--Avioq, Inc. heeft de CE Marking (Conformité Européenne) gekregen en is begonnen met het op de markt brengen van hun VioOne™ HIV Profile™ Supplemental Assay in de Europese Unie en andere CE Mark landen.

Het product is ook ter goedkeuring aan de FDA voorgelegd. “We zijn blij dat we de CE Mark HIV Profile™ test kunnen leveren aan landen buiten de VS”, aldus Chamroen Chetty, CEO van Avioq. Dr. Chetty vervolgt: “We zijn ook op zoek naar distributiepartners om de wereldwijde beschikbaarheid uit te breiden”.

Het HIV Profile™ is een enzyme-linked immunosorbent assay (ELISA) voor de bevestiging en differentiatie van individuele antilichamen gericht op verschillende genproducten van HIV-1 (Group M & Group O) en HIV-2 in menselijk serum of plasma die herhaaldelijk reactief waren in diagnostische screeningsprocedures.

Mike Cronin, 919-314-5535

Mike Cronin, 919-314-5535