Banque du Caire, een van de grootste staatsbanken in Egypte, gaat samen met Temenos de digitale klantervaring herdefiniƫren

Nieuwe digitale ervaringen voor zowel zakelijke als particuliere klanten worden snel beschikbaar gemaakt, naast de bestaande kern van de bank

GENEVA--()--Temenos (SIX: TEMN), het bekende bancaire softwarebedrijf, kondigt vandaag aan dat Banque du Caire live is gegaan met Temenos Infinity, het omni-channel digitale bankproduct om de bankkanalen van de bank om te vormen tot een snelle, naadloze en boeiende customer journey. In deze eerste fase van de implementatie van Temenos Infinity is de bank live gegaan met digitale kanalen voor zakelijke en particuliere klanten. De tweede fase van de implementatie zal zorgen voor een betere klantbetrokkenheid met de modules voor real-time marketing, digitale betrokkenheid en digitale analyse van Temenos Infinity. Dankzij Temenos Infinity zal Banque du Caire, dat momenteel een netwerk van 225 vestigingen heeft, de inzetbaarheid van producten kunnen verhogen en nieuwe producten en diensten sneller op de markt kunnen brengen.

Jessica Wolfe
Temenos Global Public Relations