ClickFellas kiest Digital Element om de nauwkeurigheid van IP- geotargeting services te vergroten

Toonaangevende IP-geolocatie-technologie gebruikt om de nauwkeurigheid van advertentietargeting te vergroten

LONDEN--()--Digital Element, de wereldwijde geolocatiegegevens- en serviceprovider, heeft vandaag aangekondigd dat ClickFellas, een nieuw bedrijf voor advertentietechnologie, voor de NetAcuity EdgeTM-technologie heeft gekozen om de advertentietargeting voor zijn klanten te verbeteren.

Door de technologie van Digital Element te integreren, kan ClickFellas de locatie, internetserviceprovider, verbindingssnelheid, mobiele provider, organisatienaam en het proxy-type van de klant identificeren zonder dat de gebruiker persoonlijk identificeerbaar wordt. De zeer nauwkeurige en gedetailleerde IP-gegevens worden gebruikt om zelfstandige geotargeting te vergemakkelijken en, in combinatie met aanvullende factoren zoals geslacht, aankoopintentie en geschiedenis, stelt het Clickfellas in staat om strakkere targetingprofielen te maken. Bovendien worden proxygegevens gebruikt om klikfraude tegen te gaan.

Press Contact
Naomi Whittome
naomi.whittome@digitalelementpr.com
Tel: +44 (0)203 642 1124