iD Mobile tekent nieuw wereldwijd MDS-contract om te profiteren van cloudgebaseerde BSS-oplossing

WARRINGTON, Engeland--()--MDS Global Ltd, een toonaangevende BSS-as-a-Service-provider, heeft vandaag aangekondigd dat iD Mobile, een van de grootste mobiele virtuele netwerkoperators in het Verenigd Koninkrijk, een nieuw contract met het bedrijf heeft afgesloten rond de implementatie van CMP 8 van MDS Global, een volledig monetair ‘monetization platform’, ontworpen om on-demand te schalen voor nieuwe groei van abonnees en bedrijven.

Op zoek naar meer flexibiliteit om sociale media en andere self-service en community-applicaties te integreren, en om te profiteren van de voordelen van het gebruik van de Google-cloudinfrastructuur, verhuist iD Mobile naar MDS Global’s CMP 8, het BSS-as-a-service-platform dat de basis vormt voor de VNOnDemand-oplossing van het bedrijf. Dat biedt on-demand schaalbaarheid voor grotere groei.

Martine Naughton
MDS Global