Transphorm versterkt 900 V GaN-portfolio met tweede FET

Nieuwe generatie III GaN-on-Si-FET's geschikt voor drie fases in brede industrie voedingen en automotive converters

GOLETA, Californië--()--Transphorm Inc. - de leider in ontwerp en productie van de betrouwbare hoogvoltage (HV) Gallium Nitride (GaN)-halfgeleiders - introduceerde vandaag zijn tweede 900 V FET, de Gen III TP90H050WS, waarmee de enige 900 V GaN-productlijn van de industrie verder wordt verbeterd. Met deze apparaten kunnen nu industriële systemen in drie stadia en elektronica van hogere voltages worden gebruikt om de snelheid, efficiëntie en vermogensdichtheid van GaN te benutten. Verder is het nieuwe FET-platform gebaseerd op de 650 V-voorganger van Transphorm, de enige JEDEC- en AEC-Q101-gekwalificeerde HV GaN-technologie. Als zodanig kunnen systeemontwikkelaars met vertrouwen in kwaliteit en betrouwbaarheid ontwerpen.

Heather Ailara
211 Communications