CSC kondigt de resultaten van Cyber Security voor de media-industrie aan

Verscheidene mediabedrijven gebruiken enterprise-class leveranciers voor hun domeinen, maar hebben nog geen van de meest fundamentele veiligheidsmaatregelen geïmplementeerd die nodig zijn in het huidige bedreigingslandschap

WILMINGTON, Del.--()--Het beveiligen van de digitale infrastructuur van een bedrijf is een belangrijke zorg geworden voor bedrijven wereldwijd. Met toonaangevende beveiligingsbedrijven en andere organisaties die bedrijven en het publiek waarschuwen voor de recente wijdverbreide, door de staat gesponsorde kaping van domeinnamensystemen (DNS), beginnen steeds meer merken actie te ondernemen.

CSC geeft al sinds 2017 Cyber Security Reports uit, waarin de belangrijkste informatie over beveiligingsrisico’s, en in het bijzonder de risico’s voor merken die niet worden beperkt door een traditionele firewall, worden opgenomen.

For more information:
CSC News Room