Lumileds legt de nadruk op de mijlpalen op het gebied van milieu, gezondheid en veiligheid in het eerste Sustainability Report

2018 Sustainability Report geeft een samenvatting van de duurzaamheidsagenda van het bedrijf, de doelstellingen en de vooruitgang in het opbouwen van programma’s die bijdragen aan een koolstofarme economie

SAN JOSE, Californië--()--Lumileds, een wereldwijde leider in innovatieve verlichtingsoplossingen, heeft vandaag zijn Sustainability Report 2018 gepubliceerd, waarin de vooruitgang van het bedrijf in het ondersteunen van de overgang naar een wereldwijde koolstofarme economie wordt beschreven. In het rapport benadrukt Lumileds hoe haar verlichtingsoplossingen bijdragen aan positieve veranderingen in energieverbruik, veiligheid, gezondheid en welzijn, en zo de toewijding van het bedrijf aan het veiliger, beter en mooier maken van de wereld met licht ondersteunen.

Mary Ellen Ynes
Maryellen.Ynes@zenogroup.com