Wrap.co brengt ‘s werelds eerste SaaS-software uit in historische wereldwijde aankondiging

SAN FRANCISCO--()--Wrap.co, The Mobile Card-Based Innovator™, heeft vandaag de dag de eerste SaaS-software ter wereld uitgebracht. Deze software benadrukt het gemak waarmee hun kaartgebaseerde platform voor mobiele engagement en conversie complexe ideeën snel overbrengt naar een wereldwijd publiek dat klaar is om content te consumeren met “The Speed of Thumb™”.

“Volgens Danny Hillis in zijn boek, The Pattern on The Stone, kan elke reeks van ja/nee beslissingen als software worden beschouwd,” aldus Christopher Bruno, CEO van Wrap.co, “dus kozen we voor pre-historische Ierse gravure – van vóór de bouw van de piramides – om te illustreren hoe Wrap het mogelijk maakt een mobiele gebruiker die niet bekend is met een technisch onderwerp te laten bladeren door een selectie van de inhoud, om zo binnen een paar seconden tot een gewenste conclusie te komen – in dit geval: het geloof dat een geanimeerde gravure de 19-jarige cyclus van de maan voorstelt.”

Matthew Valeriote
matthew@wrap.co