Cooper & Turner kondigt mogelijke samenvoeging met Beck Industries aan

SHEFFIELD, Engeland & ARMENTIÈRES, Frankrijk--()--Andaray (Holdings) Limited en haar directe en indirecte dochterondernemingen (“Cooper & Turner”) hebben een overeenkomst gesloten met Beck Industries (“Beck”) voor een mogelijke samenvoeging van de twee groepen. De beoogde gecombineerde entiteit wil de eerste echte wereldwijde fabrikant van veiligheidskritische bevestigingsmiddelen zijn, die samen een breder scala aan industrieën ondersteunt – waaronder hernieuwbare energie, tunnelbouw, bouw, spoorwegen, zwaar materieel, downstream olie & gas, energieopwekking en kernenergie.

Met het hoofdkantoor in Sheffield, in Engeland, bedient Cooper & Turner een wereldwijde klantenkring met productie- en distributieactiviteiten in de Europese Unie, China en Noord-Amerika.

Joanna Clark
CXO Communication for Watermill