Desktop Metal verzendt nu 's werelds eerste kantoorvriendelijke metalen 3D-printsysteem voor bedrijven in heel Europa

Eerste internationale installaties van het Studio System met inbegrip van BMW Group, Soprofame, Edalis, Additive Italia, Jade Groupe en meer

The Studio System offers both high-res and standard printheads. The standard (400-micron) printhead is perfect for larger parts and faster builds, while the optional high-res (250-micron) printhead can achieve four times the resolution - ideal for small parts like this one and intricate design features. (Photo: Business Wire)

BURLINGTON, Mass.--()--Desktop Metal, het bedrijf dat zich inzet voor het toegankelijk maken van metalen 3D-printen voor fabrikanten en technici, kondigde vandaag aan dat het begonnen is met de verzending van zijn Studio-Systemâ„¢ naar klanten en wederverkopers in Europa. s Werelds eerste kantoorvriendelijke metalen 3D-printsysteem voor functionele prototyping en laag volume productie, is in Noord-Amerika sterk geadopteerd door toonaangevende bedrijven, waaronder Ford, Stanley Black en Decker, Google's ATAP, Goodyear, Owens Corning, en John Zink Hamworthy Combustion.

Lynda McKinney
Head of Communications